Przejdź do głównej zawartości

Zazdrość...

Myślę, że każdy z nas zna to uczucie, gdy myślimy o cudzym losie z zazdrością? "Ale ona super wygląda na pewno ma zajebiste życie." Taa? Oczywiście, że go nie ma. 
Każdy ale to każdy boryka się z jakimś problemem nie ważne czy jest on duży czy mały, ale niestety go ma. Ona laska wyglądająca super uśmiechająca się nie przejmująca niczym  ma sposób na pokazywanie Ci  tego z jej najlepszej strony, znakomicie maskuje problemy, z którymi boryka się w  codzienności tak abyś Ty o tym nie wiedział. 
I ja też się tego uczę bo lepiej sobie pokazywać tylko to, co pozytywne, niż użalać się nad sobą i patrzeć na innych jak to oni robią. Często popełniałam błąd skupiając się na tym, czego NIE MAM.
 Dręczyłam się myślami zaczynanymi od słów ''Mogłabym mieć..'', "Mogłoby być...", "Mogłoby się stać...", a kompletnie zapominałam o tym, co JEST teraz i co się DZIEJE teraz. Często szukałam najmniejszych radości we własnym życiu i nie udawało mi się to...

Oczywiście bardzo szybko to zmieniłam. 


I tak dostrzegałam kolejne zalety swojego ,,nędznego'' życia. Zaczęłam doceniać, coś co mam i jak wyglądam choć czasem napadają mnie myśli o tym, czego mi brakuje, to staram się ich natychmiast pozbyć

Doszłam do wniosku, że nawet jeśli czegoś zazdroszczę osobie to wiem, że ona też komuś czegoś zazdrości. Powinniśmy się cieszyć, że nie mamy wszystkiego bo czym by było życie gdybyśmy mieli wszystko było by nudne bo nie mielibyśmy nic do odkrycia, a tak osiągamy jakiś cel i dążymy do niego mimo wszystko. Każdy ma jakiś cel do którego stara się dążyć i wierze, że każdemu uda się go osiągnąć. Nawet jeśli miało by nam to zająć dłużej.

Bo ja szczęściem na­zywam to szczęście, że szczęścia mogę szukać. 






Komentarze

  1. zazdrość - to chyba najgorsza rzecz w życiu... zazdrościmy innym lepszego samochodu, telefonu czy po prostu szczęścia w miłości nie doceniając tymczasem tego, co juz mamy :)
    mam nadzieję, że odwiedzisz mój blog, serdecznie zapraszam :)
    http://magda-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację, grunt to doceniać to co mamy i cieszyć się każdą chwilą swojego własnego życia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się w 100% :) też kiedyś nie doceniałam tego co mam, a teraz cieszę się z mojego życia i nie zamieniłabym go na żadne inne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. myślę, że zazdrość jest negatywna, ale potrzebna. czasami każdy musi poczuć się zazdrosny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też często tak mialam że nie docenialam tego co mam
    Świetny post!
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dobre podejście, to, ze ktoś jest piękny etc., nie musi od razu oznaczac, ze jego życie jest cudowne ;) warto doceniać to, co mamy

    OdpowiedzUsuń
  7. mądry post, jednak nie do końca wyczerpujący. popracuj nad interpunkcją, bo w wielu miejscach powinny się pojawić przecinki, a niestety ich nie ma, przez co ciężej czyta się tekst.
    pozdrawiam xx
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie lubię zazdrości. Fajny wpis.
    Popracuj nad jakością zdjęć.
    Dziękuję za wizytę.
    Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia!

    http://wiktoria7olczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie to napisałaś.
    Nie należy zazdrościć, a jednak każdy komuś zazdrości..:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzeba doceniać co się ma, nie patrzeć na innych :)
    http://makeupwlosypielegnacja.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawie to napisałaś, ja kiedyś pisałam sporo na moim photoblogu Fineash, jeśli masz ochotę to zapraszam :)

    Ładne zdjęcia, masz bardzo ładne oczy.
    patt-cieslewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mega śliczna jesteś 😍
    http://bbysun.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia, zazdrość to chyba najgorsze co może być.. :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdrość łączy się nieodzownie z naturą ludzką, jednak można ją wyprzeć.Jak wszystko, co rodzi się wadami. Zdjęcia są przecudowne, zupełnie jak Ty.Masz cudowne paczałki.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

globally adult

Wreszcie dorosła!   Dokładnie 13.05.1998 roku, przyszłam na świat. Urodziny kojarzą się przede wszystkim z wieloma życzeniami dla solenizanta, te w realu czy też przez Facebooka czy telefon – dostałam ich wczoraj naprawdę sporo, te standardowe „sto lat” i dużo rozbudowanych, również  połączonych z bardzo osobistymi podziękowaniami za to, że po prostu jestem, że pomagałam im w problemach jak i nie tylko. DZIĘKUJE! Chciałam bardzo serdecznie podziękować bliskim osobom które wytrzymały ze mną te 18 lat i mam nadzieje,  że tych lat będzie coraz więcej, jeszcze raz dziękuje za wszystkie życzenia. całusy:* https://www.youtube.com/watch?v=pTaqcGz2O5o
Od czego zacząć? Często jest tak, że na samym początku nie wiemy od czego zacząć ponieważ mamy tyle pomysłów, że nie wiemy który spasuje nam najbardziej. Ponieważ w tym internetowym świecie jest tyle tego, że tak naprawdę człowiek nie wie co podpasuje czytelnikowi aby wracał do tego miejsca i polecał innym. Ja postanowiłam poruszyć parę tematów które myślę, że wam się spodobają :) Przejdzmy do mnie więc Ja- nazywam się Kamila za niecałe 2 tygodnie kończę 18 lat i postanowiłam zmienić swoje życie aby odwróciło się o 180 stopni. Nie zawsze w życiu miałam lekko, często tak naprawdę miałam pod górkę ale kto jak nie ja. Zawsze sobie myślę czym bardziej pod górkę tym bardziej będę sobie umiała poradzić z rożnymi sprawami i podzielę się z tym z moimi dziećmi aby one  nie popełniały tych błędów co moi rodzice i ja. Teraz pytanie do was kierujecie się jakimiś zasadami ? Bo JA tak i chętnie się z wami nimi podzielę 1) Pogódź się ze swoją przeszłością, by nie stanowiła przesz