Przejdź do głównej zawartości

Co by było Gdyby...?



Witam wszystkim w ten pochmurny dzień. Myślę, że każdy z nas, przynajmniej raz w życiu zastanawiał się nad tym, co by zrobił z wygraną dużą sumą pieniędzy. Choć na co dzień myślę w sposób realistyczny. W głowie mam taki bucket list, czyli upchniętą w kąt umysłu małą liste rzeczy, na które przed śmiercią przeznaczyłabym „przypadkowe” kilka zer. :)

1. Podróż do Abu Dhabi

Odkąd skończyłam gimnazjum, zawsze marzyłam o wyjeździe do abu dhabi, kiedy pierwszy raz zobaczyłam to miejsce odrazu wiedziałam, że coś mnie do niego ciągnie jest w nim coś tak nadzwyczajnego, że muszę je odwiedzić. Wujek Google, wniósł do mojej głowy tyle pięknych rzeczy, od opisów przyrody po najdrobniejsze rzeczy tego pięknego miejsca. 


2. Hobby

Poświęcić pieniądze na rozbudowanie swojej wiedzy na temat fotografii i sportu, aby móc poznawać wiele innych ciekawych sposobów na rozszerzanie wiedzy. Również wyjazdy za idolami, ponieważ często nie mamy na tyle pieniędzy aby móc sobie pozwolić na takie coś. :)





3. Dom

Myślę, że każdy marzy o pięknym domu z własnym cudownym ogrodem z różnorodną roślinnością, jak i z dużym basenem aby, z każdym porankiem i wieczorem cieszyć się pięknym widokiem domu.




 Rzadko bawię się w zdrapki i losy, ale przyznam się, że nie raz udało się mi zdobyć niewielką sumę.

 Próbujecie szczęścia? Jak rozporządzilibyście swoją wielką wygraną?

Komentarze

  1. Bardzo ciekawy post, nie widziałam nigdy takiego tematu w żadnej notce ;)

    moszovska-blog.blogspot.co.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęścia pragnie każdy i do tego dąży.Żeby być szczęśliwym trzeba spełniać marzenia,a czy pieniądze nam to dadzą ? Może po części ale jak mówi znane przysłowie ,,pieniądze szczęścia nie dają".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nie dają 😊 ale za marzenia nie każą 😊

      Usuń
  3. Bardzo fajny post :)
    Pozdrawiam
    http://magda-ola.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno bym sobie pozwoliła na kurs makijażu bo obecnie mogę jedynie o tym pomazyć i popieram marzenie o domku najlepiej z ogrodem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja zapewne kupiłabym mieszkanie, samochód, wyjechała na wakacje i resztę odłożyła, żeby sobie spokojnie żyć :)
    pozdrawiam i zapraszam http://maginspires.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Należy dążyć do tego, aby spełniać marzenia. Życzę Ci powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Popracowałabym nad designem:) Świetny post!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy temat, podoba mi sie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też bym chciała rozwijać swoje pasje za kilka zer :D
    pineapplealexxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też bym chciała rozwijać swoje pasje za kilka zer :D
    pineapplealexxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. O tak! Też zawsze chciałam zwiedzić świat, poznać nowych rzeczy, nowych kultur, całkiem innych ludzi. Ogółem - inny, może lepszy świat niż tutaj.
    O rozbudowaniu swojej pasji także marzę, może kiedyś uda mi się zarobić na całkiem całkiem porządny sprzęt i jakieś mini studio plenerowe!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zwiedzanie to świetna sprawa, warto spełniać marzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyruszyłabym w podróż po całym świecie, albo przeznaczyłabym pieniądze na studia filmowe :) x Cindy https://hautecouturegirls.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Każdy ma na pewną taka własną listę wymarzonych miejsc, rzeczy które chciałby mieć lub po prostu wyruszyć w podróż w nieznane ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Spełnianie marzeń jest najważniejsze i z całego serca życzę Ci żeby udało ci się zrobić wszystkie te trzy rzeczy. Sama mam wiele marzeń i wiem jakie są one ważne w naszym życiu. Może kiedyś spotkamy się w Abu Dhabi. Ja osobiście chcę zwiedzić cały świat a Abu Dhabi też jest jego częścią.
    http://cottonon.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Należy dążyć do spełnienia marzeń, ale nigdy nie wiadomo czy uda nam się je zrealizować :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawy pomysł na posta, podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy pomysł na posta, jeszcze takiego nigdzie nie widziałam.
    Ja gdybym wygrała, na pewno zaopatrzyłabym się w rolki figurowe, nowy obiektyw do aparatu, koncerty i na zwiedzanie :)
    roksanaphotoechelon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale super post, bardzo fajny miałaś pomysł ;)) Pozdrawiam i zapraszam do siebie! Buziaki! ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja gdybym wygrała? O jeju... na pewno odpoczynek, dom i inwestycja w firmę ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja na zdrapkach straciłam, choć powiem, że do tej pory nie jestem pewna, czy aby na pewno dobrze je sprawdzałam. Gupia byłam. Fotografia :D Drobnymi kroczkami dasz radę, a jak Ci się to uda, to pojedziesz do Abu Dhabi i wybudujesz ogromne domostwo. Ja z pewnością zabezpieczyłabym przyszłość bliskich i ukwieciłabym im czas. Dom w lesie albo gdzie tam chcą. Wycieczki. Subaru. Książka.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

globally adult

Wreszcie dorosła!   Dokładnie 13.05.1998 roku, przyszłam na świat. Urodziny kojarzą się przede wszystkim z wieloma życzeniami dla solenizanta, te w realu czy też przez Facebooka czy telefon – dostałam ich wczoraj naprawdę sporo, te standardowe „sto lat” i dużo rozbudowanych, również  połączonych z bardzo osobistymi podziękowaniami za to, że po prostu jestem, że pomagałam im w problemach jak i nie tylko. DZIĘKUJE! Chciałam bardzo serdecznie podziękować bliskim osobom które wytrzymały ze mną te 18 lat i mam nadzieje,  że tych lat będzie coraz więcej, jeszcze raz dziękuje za wszystkie życzenia. całusy:* https://www.youtube.com/watch?v=pTaqcGz2O5o
Od czego zacząć? Często jest tak, że na samym początku nie wiemy od czego zacząć ponieważ mamy tyle pomysłów, że nie wiemy który spasuje nam najbardziej. Ponieważ w tym internetowym świecie jest tyle tego, że tak naprawdę człowiek nie wie co podpasuje czytelnikowi aby wracał do tego miejsca i polecał innym. Ja postanowiłam poruszyć parę tematów które myślę, że wam się spodobają :) Przejdzmy do mnie więc Ja- nazywam się Kamila za niecałe 2 tygodnie kończę 18 lat i postanowiłam zmienić swoje życie aby odwróciło się o 180 stopni. Nie zawsze w życiu miałam lekko, często tak naprawdę miałam pod górkę ale kto jak nie ja. Zawsze sobie myślę czym bardziej pod górkę tym bardziej będę sobie umiała poradzić z rożnymi sprawami i podzielę się z tym z moimi dziećmi aby one  nie popełniały tych błędów co moi rodzice i ja. Teraz pytanie do was kierujecie się jakimiś zasadami ? Bo JA tak i chętnie się z wami nimi podzielę 1) Pogódź się ze swoją przeszłością, by nie stanowiła przesz
Zazdrość... Myślę, że każdy z nas zna to uczucie, gdy myślimy o cudzym losie z zazdrością? "Ale ona super wygląda na pewno ma zajebiste życie." Taa? Oczywiście, że go nie ma.  Każdy ale to każdy boryka się z jakimś problemem nie ważne czy jest on duży czy mały, ale niestety go ma. Ona laska wyglądająca super uśmiechająca się nie przejmująca niczym  ma sposób na pokazywanie Ci  tego z jej najlepszej strony, znakomicie maskuje problemy, z którymi boryka się w  codzienności tak abyś Ty o tym nie wiedział.  I ja też się tego uczę bo lepiej sobie pokazywać tylko to, co pozytywne, niż użalać się nad sobą i patrzeć na innych jak to oni robią. Często popełniałam błąd skupiając się na tym, czego NIE MAM .  Dręczyłam się myślami zaczynanymi od słów '' Mogłabym mieć ..'', " Mogłoby być ...", " Mogłoby się stać. ..", a kompletnie zapominałam o tym, co JEST teraz i co się DZIEJE teraz. Często szukałam najmniejszych radości we własnym