Przejdź do głównej zawartości

globally adult

Wreszcie dorosła!

 
Dokładnie 13.05.1998 roku, przyszłam na świat. Urodziny kojarzą się przede wszystkim z wieloma życzeniami dla solenizanta, te w realu czy też przez Facebooka czy telefon – dostałam ich wczoraj naprawdę sporo, te standardowe „sto lat” i dużo rozbudowanych, również  połączonych z bardzo osobistymi podziękowaniami za to, że po prostu jestem, że pomagałam im w problemach jak i nie tylko.


DZIĘKUJE!

Chciałam bardzo serdecznie podziękować bliskim osobom które wytrzymały ze mną te 18 lat i mam nadzieje,  że tych lat będzie coraz więcej, jeszcze raz dziękuje za wszystkie życzenia.

całusy:*

Komentarze

  1. wszystkiego najlepszego! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś piękna! Spóźnione wszystkiego najlepszego kochana :)

    jagospiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego kochana! :)
    Spełnienia marzeń!
    Pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zdjęcia, trochę późno, ale...Życzę Ci aby Twój świat był pełen barw, o każdym wschodzie i zachodzie dnia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurczę, fajny dzień miałaś na urodziny ;) Niby piątek 13-stego powinien być pechowy, ale dla Ciebie był (powinien) być najlepszym dniem w roku. Trochę późno- ale życzę Ci wszystkiego co najlepsze, zdrowia oraz by każdy dzień był niezapomniany ;) W końcu 18-stke ma się tylko raz ;)
    http://swiatrico.blogspot.com/2016/05/podsumowanie-czytelnicze-i-filmowe.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To był najlepszy dzień jaki mógłby być bardzo dziękuję za życzenia 💕

      Usuń
  6. Troszkę spóźnione, ale wszystkiego dobrego, oczywiście zdrowia i mądrych decyzji w dorosłości :)
    Pozdrawiam!

    VIOLAANDKASIA.BLOGSPOT.COM - klik! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego :) xd

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia w dorosłym życiu! Pozdrawiam cieplutko : )

    OdpowiedzUsuń
  9. Też urodziłam się 13 maja 1998 roku :D Także wszystkiego najlepszego chociaż już po urodzinach :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Spóźnione, ale bardzo szczere życzenia: wszystkiego najlepszego. :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. magiczne 18 kiedy to było :-) do osiemnastki człowiek nie moze się doczekać tak to się dłuży a teraz po czas tak szybko leci że nawet się nie obejrzysz a juz będzie 26 <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://mamazcorkatestuja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Troszkę spóźnione, ale szczere - wszystkiego dobrego! Ja jeszcze do osiemnastki mam dwa latka, ale myślę że również zleci to bardzo szybko. Ale pewnie teraz czujesz się bardziej odpowiedzialna, hm? Nie dziwię się, powodzenia w dalszym blogowaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję 💕 dokładnie teraz trzeba wszystko samej załatwiać

      Usuń
  13. Wszystkiego najlepszego. Ja mam jeszcze 2 lata do osiemnastki.
    śliczne zdjecia. spam2506.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego dobrego i spełnienia marzeń! ;) Sama do osiemnastki mam jeszcze dwa miesiące, ale czekam bardzo na ten dzień
    grochowska.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego najlepszego :) Ciekawi mnie jak to jest być już "dorosłym" xD Ja mam jeszcze 2 lata do tego feralnego dnia ^^
    http://paczajom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Najlepszego !! Mi zostały jeszcze 2 lata :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego najlepszego ! :)
    Mi trochę jeszcze brakuję do osiemnastki, ale nie śpieszy mi się do bycia dorosłym :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Spóźnione sto lat ♥
    Ahh, ja nie chcę być dorosła :c
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Od czego zacząć? Często jest tak, że na samym początku nie wiemy od czego zacząć ponieważ mamy tyle pomysłów, że nie wiemy który spasuje nam najbardziej. Ponieważ w tym internetowym świecie jest tyle tego, że tak naprawdę człowiek nie wie co podpasuje czytelnikowi aby wracał do tego miejsca i polecał innym. Ja postanowiłam poruszyć parę tematów które myślę, że wam się spodobają :) Przejdzmy do mnie więc Ja- nazywam się Kamila za niecałe 2 tygodnie kończę 18 lat i postanowiłam zmienić swoje życie aby odwróciło się o 180 stopni. Nie zawsze w życiu miałam lekko, często tak naprawdę miałam pod górkę ale kto jak nie ja. Zawsze sobie myślę czym bardziej pod górkę tym bardziej będę sobie umiała poradzić z rożnymi sprawami i podzielę się z tym z moimi dziećmi aby one  nie popełniały tych błędów co moi rodzice i ja. Teraz pytanie do was kierujecie się jakimiś zasadami ? Bo JA tak i chętnie się z wami nimi podzielę 1) Pogódź się ze swoją przeszłością, by nie stanowiła przesz
Zazdrość... Myślę, że każdy z nas zna to uczucie, gdy myślimy o cudzym losie z zazdrością? "Ale ona super wygląda na pewno ma zajebiste życie." Taa? Oczywiście, że go nie ma.  Każdy ale to każdy boryka się z jakimś problemem nie ważne czy jest on duży czy mały, ale niestety go ma. Ona laska wyglądająca super uśmiechająca się nie przejmująca niczym  ma sposób na pokazywanie Ci  tego z jej najlepszej strony, znakomicie maskuje problemy, z którymi boryka się w  codzienności tak abyś Ty o tym nie wiedział.  I ja też się tego uczę bo lepiej sobie pokazywać tylko to, co pozytywne, niż użalać się nad sobą i patrzeć na innych jak to oni robią. Często popełniałam błąd skupiając się na tym, czego NIE MAM .  Dręczyłam się myślami zaczynanymi od słów '' Mogłabym mieć ..'', " Mogłoby być ...", " Mogłoby się stać. ..", a kompletnie zapominałam o tym, co JEST teraz i co się DZIEJE teraz. Często szukałam najmniejszych radości we własnym